Megbízható, felelősségteljes könyvelő és könyvelés Budapest és környékén

A túlélésre vagy a fejlődésre fókuszáljunk?


Olcsó, és sok – mindig együtt jár?

Nem nevezhető stabil ügyfélkörnek a rendszertelenül és hektikusan megjelenő vásárlókör. Az így kialakított kapcsolataink nem biztosítják a cég hosszútávú fennmaradását, a bővülést és fejlődést pedig még kevésbé. Sok cég túl szűk körben mozog: a fogyasztók felé történő értékesítésben kevés megtalálási módot alkalmaz, míg a vállalkozókra összpontosító cégek törékennyé teszik a struktúráikat a kevés partnerből álló ügyfélkörrel, beszűkülve néhány nagyobb partnerre. Az ügyfélkör klasszikus bővítése ma már nem feltétlen a drasztikus leárazás, sokkal inkább a partnerek, vásárlók megérintése egy kreatív reklámmal, vagy az igények pontosabb eltalálásával. Fölösleges az árverseny hajszáját a nyakunkba venni. Bővítendő inkább az értékesítési palettánk, a megkeresési módozataink is megújíthatóak és fejleszthetőek, hiszen a mai világban a vásárlói szokások is egyre változnak az elektronikai eszközök és a kommunikáció terjedésével.

Kérjünk segítséget!

A legtöbb cégvezető tulajdonos abban a hitben végzi munkáját, hogy ő mindentudó a piacon és a szakmában is, de rosszul méri fel erejét és idejét, és sokszor az alkalmazottjait sem képes megfelelően motiválni. Érdemes segítséget kérni megfelelő szakembertől, aki feltárja a cég problémás pontjait, kezdve a munkafegyelemmel, a belső kommunikációs légkörrel, a rossz telephely választással, vagy akár a nyomtató használatával, amivel órákat lehet eltölteni. Egy megfelelő külső szem megadja a friss rálátás lehetőségét, s közép és hosszabb távon a megkeresése jó befektetést eredményez, mely a profit növekedésében is jelentkezik.